Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Konda I$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Macura R. 
The entrepreneurial desirability within students’ intentions: Bosnia and Herzegovina case study [Електронний ресурс] / R. Macura, I. Konda, M. Koncar // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 6. - С. 293-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_6_36
Предпринимательство рассмотрено с точки зрения выбора карьеры выпускниками университетов и показано, какие социально-демографические факторы влияют на такой выбор. Результаты исследования выявили, что само обучение в колледже (университете) никак не влияет на выбор предпринимательства в качестве будущего профессионального занятия. Таким образом, университетам и колледжам рекомендуется пересмотреть содержание программ обучения, сделав акцент на получение нужных компетенций и общую полезность для студентов. Содержание образовательных программ должно быть ближе к реальной практике, полученные знания должны носить функциональный характер. В контексте повышения бизнес-мотивации особенно полезными могут стать многоотраслевой и междисциплинарный подходы к обучению.
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.413 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Konda I. 
Developing and implementing relationship marketing system through the analysis of transactions network [Електронний ресурс] / I. Konda // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 134-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_18
Описано, як інструменти мережевого аналізу можна використовувати у ході вивчення взаємодії всередині мережі задля впровадження та подальшого функціонування маркетингової системи відносин на ринку В2В. Даний підхід виходить з наявної в промислової компанії інформації щодо її клієнтів, що продемонстровано на прикладі реально діючого підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 590.636 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського